Erdîş’te Dil ve Kültür programı 2'inci gününde

Paylaş:
WAN - ARSÎSA Kürt Dil Bayramı dolayısıyla başlattığı etkinliklerin 2’nci gününde teşî, destar ve bilgi yarışması ile devam etti. 
 
Wan'ın Erdîş (Erciş) ilçesinde Dil Kültür ve Sanat Araştırmaları Derneği’nin (ARSÎSA) Kürt Dil Bayramı dolayısıyla başlattığı etkinlikler sürüyor. İlçe merkezinde bulunan Millet Parkı'nda yapılan etkinlikte,'"Zimanê me rûmeta me ye"," Ziman xeta me ya sor e" ve "Em perwerdehiya bi kurdî dixwazin" pankartları asıldı. 
 
Gençlerin ve kadınların yoğun ilgi gösterdiği etkinliğin 2'inci gününde, Kürt kültürüne dikkat çekmek amacıyla teşî ile yün eğirdi. Kadınlar, seslendirilen klamlar eşliğinde destar (el değirmeni) çevirdi. Etkinlikte gençlerde bilgi yarışması yaparak keyifli saatler geçirdi. 
 
Etkinlik çekilen halaylarla son buldu.