KURDÎGEH'in 15 Mayıs stantı devam ediyor

Paylaş:
WAN - KURDÎGEH'in, Kürt Dil Bayramı dolayısıyla Sanat Sokağında kurulan stant 4'üncü gününde devam ediyor. 
 
 Wan'da Komelaya Pêşvebirina Çand û Ziman/ Kürt Kültürünü ve Dilini Geliştirme Derneği (KURDÎGEH) öncülüğünde, 15 Mayıs Kürt Dil Bayramı dolayısıyla 6 gün sürecek etkinliklerinin startını 4 Mayıs'ta vermişti. Startın verilmesi ardından dernek mahalle, sokak ve ilçe ilçe çalışmalarını aralıksız bir şekilde sürdürüyor. Rêya Armûşê (İpekyolu) ilçesinde bulunan Sanat sokağın da kurulan stantta resimler ve Kürtçe kitaplar sergilendi. 
 
Standın açıldığı alanın etrafında, "Em ê her derê bikin KURDÎGEH, her der Kurdî her dem Kurdî", "Azadiya Kurdî azadiya civakê ye", "Statûya Kurdî perwerdehiya Kurdî" yazılı pankartlar asıldı.