JES'e karşı nöbet 7’nci gününde sürüyor

Paylaş:
MÛŞ - Gimgim'a bağlı Xwarik köyünde JES projesine karşı başlatılan çadır nöbeti 7'inci gününde devam ediyor. 
 
Mûş’un Gimgim (Varto) ilçesine bağlı Xwarik köyü sınırları içerisinde planlanan ve en az 16 köyü olumsuz etkileyecek olan Jeotermal Enerji Santrali (JES) projesine karşı başlatılan çadır eylemi sürüyor.  Gimgim Ekoloji Platformu Gençlik Meclisi öncülüğünde 7’nci gününde eylem ziyaretlerle sürdü. 
 
Projeden etkilenen 16 köy, 25 Mayıs'a kadar dönüşümlü olarak nöbet tutacak. Bugün çadır nöbetini ise Qasima ve Canêsera köyleri devraldı.