Amed’de özel halk otobüslerinde kartlı dönem

Paylaş:
AMED - Amed’de 1 Haziran’dan itibaren özel halk otobüslerinde elden nakit ödeme dönemi bitiyor. Otobüslerde kartlar geçerli olacak.  
 
Amed Büyükşehir Belediyesi ile Öz Diyarbakır Özel Halk Otobüsleri ve SS 53 Nolu Özel Halk Otobüsleri Şehir İçi Karayolu Yolcu Taşıma Kooperatifi arasında imzalanan protokol kapsamında özel halk otobüslerinde kartlı sisteme geçiliyor. 1 Haziran itibariyle özel halk otobüslerinde nakit para ile ödeme kabul edilmeyecek ve ücretler elektronik ücret toplama sistemi üzerinden ödenecek.
 
Kartlı sisteme geçişin sorunsuz yürütülmesi amacıyla kent genelinde birçok noktaya Diyarkart Dolum Cihazları (Kiosk) kuruldu. Amed Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Dairesi Başkanlığı, ihtiyaçlar doğrultusunda kart dolum cihazı kurulum çalışmalarını sürdürecek. Başkanlık, bu kapsamda 1 Haziran’dan itibaren özel halk otobüslerinde nakit ödeme kabul edilmeyeceğini hatırlatarak, yurttaşların ulaşım kartlarını temin etmeleri ve mevcut kart bakiyelerini düzenli kontrol etmeleri çağrısında bulundu.