Mûş’ta “Kahramanlık Haftası” anması

Paylaş:
MÛŞ - Mûş'ta, “Kahramanlık Haftası" dolayısıyla özgürlük mücadelesinde yaşamını yitirenler anıldı.
 
Mûş Demokratik Kurumlar Platformu, Mayıs ayında yaşamını yitiren Kürdistan Özgürlük Hareketi üyelerini “Kahramanlık Haftası” dolayısıyla andı. Demokratik Bölgeler Partisi (DBP) Mûş İl Örgütü’nde gerçekleştirilen anmaya, çok sayıda kişi katıldı. Saygı duruşuyla başlayan anmada, daha sonra sinevizyon gösterimi yapıldı.
 
Anma, “Şehid namirin” sloganıyla sona erdi.